izoldesmamma

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Magdalena Hoof - 16 oktober 2010 15:56

Idag blev jag väckt kl 10:04 av att älsklingen kom hem från jobbet. Man blir lite halvskraj när det slår i dörren när man sover, och jag trodde väl aldrig att jag skulle sova såhär länge idag!

 

Hur som helst...

 

Vi gjorde oss iordning för att åka ner på stan och leta present till min far som fyller år på måndag. Det var mysigt att gå runt och skrota på stan för det var så länge sedan. Kylan, hösten/vintern och just att man får klä på sig lite för det hela ännu mysigare.

Och pricken på i:et idag blev när vi gick in i bokhandeln för att kolla efter en bok. Jag tycker det är mysigt att i lugn och ro gå och kolla efter böcker och läsa baksidan på andra och se vad som finns.

Efter stan åkte vi och handlade för en vecka framåt. Var halvtomt hemma i frysen.

 

Vidare hem och städade och har tvättstugan nu. Skönt att tvätta när man bara hade 4 maskiner som tar 30 min vardera. Det går som fort då!

 

Om ett tag åker vi hem till mamma och pappa och firar honom lite. Tony jobbar ju imorgon och på måndag är man rätt slut efter att ha vart på skolan en hel dag så det kändes bättre att åka dit ikväll än på måndagkväll.

 

Tony börjar jobba imorrnbitti igen och kommer hem på måndag. Det är ganska tråkigt när han jobbar helg såhär.

 

Ovido - Quiz & Flashcards