izoldesmamma

Direktlänk till inlägg 10 juli 2011

Ännu en dag

Av Magdalena Hoof - 10 juli 2011 12:47

Jag blir trött på mig själv som blir orolig för minsta lilla. Jag kan bli så orolig så jag mår illa på riktigt. Fast illamående jag haft denna helg är inte pga det. Ryggläge hela helgen. Och idag ska han tydligen komma hem. Jag fick tag i han nyss faktiskt. Han hade sovit hos sin nya syster. Jag önskar han hade hört av sig på något vis och sagt vart han var och att han inte hade batteri på telefonen. Är det inte så man gör? Hör av sig och berättar sådant om batteriet på mobilen dör så ingen får tag i en? Jag gör så iallafall. Men jag kanske är ensam om det? Hur gör du?


Idag vet jag inte vad jag ska göra. Har sett på TV sen jag klev upp. Prinsessan och Grodan och nu Toy Story 3. Fast jag har mest knappat på datorn och haft på TV:n i bakgrunden. Solen lyser idag, men jag har ingen lust att gå ut. Orkar inte heller för den delen. Önskar bara han kunde komma hem nu och åka och handla och göra lite mat till mig. Men jag kommer väl ändå inte kunna käka.

Får se hur lång tid det tar till nästa gång nu....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 18:28

Nu flyttar jag till en ny bloggportal.   Här är nya adressen till min nya blogg   Fortsätt att följa Livet på Anarisvägen där! ...

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 15:41

Vi har ju ett marsvin här hemma som heter Turbo. Det blir lite sällskap ava att höra han prata ibland och gnaga på moroten man la in för en stund sen. Men den enda som verkligen tar hand om honom och bryr sig på riktigt är Izolde. Vi skaffade Turbo n...

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 14:26

Gud vad långtråkigt jag har det idag. Har glott på TV större delen av dagen och den är bara halv 3 än. Spännande liv man har!   Är så nervös inför nästa vecka. Ska på 2 anställningsintervjuer, men den ena känns värre. Jag är så nervös så jag håll...

Av Magdalena Hoof - 11 augusti 2011 21:39

Idag på eftermiddagen packade vi ihop en liten matsäck och for iväg för att fiska. Vi åkte till Frösö Strand till en brygga som går en bit ut i Storsjön och kastade en stund. Men först fick Tony psykbryt på linan så hela skiten höll på att hamna i sj...

Av Magdalena Hoof - 10 augusti 2011 23:59

Nu är det nära. Hösten och vintern knackar redan på dörren här i Jämtland. Tony var med och lirade Korpen-fotboll nu ikväll kl 22. Hade jag vetat att det blev så kallt som det blev hade jag tagit fram vinterjackan och letat upp mössa och vantar och...

Ovido - Quiz & Flashcards