izoldesmamma

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Magdalena Hoof - 2 september 2010 12:22

Att det från ena dagen till den andra kan blir sådana humörsvängningar.

Igår var jag så lycklig så och det kändes som inget kunde stoppa mig.

Idag känns det sämre. Men det verkar som det ordnar sig tillslut ändå. Bara man tar reda på fakta och läser på så inser man att det kanske inte är så farligt ändå.

Nu ska jag hålla mig i skinnet.

 

Idag stannade jag också hemma för att vila magen lite till. Men imorgon blir det nog skola för min del. Jag hoppas delarna till bilen kommer idag så vi kan laga den ikväll. Annars blir det en långtråkig helg. Tony ska jobba hela helgen i stort sett. Han kommer hem idag och går på ett dygnspass imorgonbitti. Kommer hem på lördagmorgon och är hemma till söndagmorgon då han går på 2 dygnspass på raken. Går av på tisdagmorgon och är ledig (om han inte sticker ner på sitt andra jobb och jobbar några timmar) fram till onsdagmorgon då han har sitt sista dygnspass nästa vecka och kommer hem på torsdagmorgon.

Tycker inte riktigt om att han jobbar sådär. 

 

På fredag åker vi ner och hämtar Izolde. Då blir hon här förhoppningsvis 2 veckor. Vi åker ner tidigt som attan på fredagmorgon och hämtar henne och sedan åker vi hem igen. Den helgen kommer vi ha fullt hus här med alla 3 barnen. Men det är planerat så för det är Gårdsfest här på gården med ponnyridning, ansiktsmålning, tipsrunda, fiskedamm och korvgrillning på dagen. På kvällen blir det grillning. Så det ska bli trevligt.

 

Ovido - Quiz & Flashcards