izoldesmamma

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Magdalena Hoof - 10 augusti 2011 23:59

Nu är det nära. Hösten och vintern knackar redan på dörren här i Jämtland.

Tony var med och lirade Korpen-fotboll nu ikväll kl 22. Hade jag vetat att det blev så kallt som det blev hade jag tagit fram vinterjackan och letat upp mössa och vantar och haft på mig. Nej, jag skojjar inte! Vi var några som satt i publiken och et var faktiskt några av oss som var åskadare som hade mössa, vantar och vinterjacka på sig. Jag blev riktigt avis kan jag lova. Jag fryser än, fast vi snart varit hemma en timme och druckit varm choklad och fikat macka.

Men kul hade jag. Jag tror aldrig jag skrattat så mycket under en fotbollsmatch som ikväll. Så nu hoppas vi att han får vara med igen snart. Och då kommer jag plocka fram vinterkläder och skor så jag slipper frysa igen!

Ja, vintern är ju snart här.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards