izoldesmamma

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Magdalena Hoof - 1 augusti 2011 14:00

Izolde har fått hårlöss. Hennes pappa hade hittat flera stycken i håret på henne idag, så nu håller hon på att avlusas.

På mig har det kliat i hårbotten i flera veckor. Jag bad Tony kolla men han såg inget, så jag tror, eller har trott iallafall att det var något annat, men nu är jag inte så säker på det längre.

Jag ska köpa en luskam idag och be mamma kolla ordentligt. Känns riktigt äckligt iallafall.

Av Magdalena Hoof - 1 augusti 2011 13:54

           

Av Magdalena Hoof - 1 augusti 2011 11:27

Igår var en riktig jävla skitdag. Izolde for hem. Karln ville inte vara hemma. Jag har aldrig känt mig så ensam som igår. Och det värsta av allt var att vid 21, då jag trodde vi äntligen skulle få lite tid ihop, då drog han iväg igen och kom hem halv 2 inatt! Jag grät mig till sömns. Hade svårt att andas för jag var helt täppt i näsan. Mina föräldrar kom förbi igårkväll en sväng och vi satt ute på balkongen och pratade ett tag. Tony såg på fotboll, sen stack han igen.

Trodde på något sätt att han vet att jag behöver sällskap och närhet när hon åkt hem, men jag hade fel. Pokern var viktigare. Eller vad det nu var...

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards